Kvalitetsstyring efter ISO 9001.

Har jeres virksomheds ledelsessystemer brug for certificering til ISO 9001?

Så kan Kvalitetsstemplet hjælpe jer. Mange virksomheder bliver mødt med krav om certificering af deres interne ledelsessystemer, i henhold til ISO 9001. Kvalitetsstemplet har erfaringen i at opbygge ledelsessystemer, der er tilpasset virksomheden og dens processer. Kontakt os i dag og få hjælp til jeres certificering til ISO 9001.

Kontakt os og hør mere

Hvad er ISO 9001?

ISO 9001 er et kvalitetsledelsessystem, som er anerkendt verdenen over. ISO 9001 standarden kan anvendes i alle typer brancher samt virksomheder. ISO 9001 standarden er baseret på række kvalitetsledelsesprincipper, som f.eks. motivation, inddragelse af ledelsen, løbende forbedringer, motivation, et stærkt kundefokus.

ISO 9001 opstiller også de kriterier der er, for et kvalitetsledelsessystem med fokus på effektiviteten af kvalitetsprocesserne. Dette vil hjælpe dig med at arbejde langt mere effektivt, samt reducere antallet af eventuelle produktfejl.

Derfor bør du få certificering til ISO 9001

Når et kvalitetsledelsessystem er certificeret, så er den med til at vise din virksomheds forpligtelse til konsistent, kundetilfredshed og ikke mindst løbende forbedringer. ISO 9001 har en masse let håndgribelige forretningsmæssige fordele, som alle spiller en vigtig rolle i at opbygge bæredygtige forretningsresultater, samt modstandsdygtighed. Certificering til ISO 9001 hjælper din virksomhed med at implementere strømlinede processer samt forbedre driftseffektiviteten.

Fordele ved ISO 9001 certificering

Når du vælger at blive certificeret til ISO 9001, så finder du først og fremmest ud af, hvordan dit system fungerer. En certificering til ISO 9001, foretaget af en uafhængig tredjepart, viser både hvordan ens ledelsessystem fungerer og at man som virksomhed har arbejdet på at anvende de mest effektive kvalitetsledelsesprincipper. 

Resultatet er dette vil blandt andet være:

  • Der opbygges større tillid til resultaterne fra ens ledelsessystem. Dette gælder både intern og ekstern.
  • Der bliver implementeret en langt mere struktureret tilgang til løbende forbedring af processer og viden om, hvor selve indsatsen skal fokuseres.
  • Ens kunders tilfredsheds og ikke mindst tillid forbedres, hvilket vil føre til øget forretning.

Kontakt os og hør mere om ISO 9001

Har I brug for råd og vejledning, eller ønsker du at indgå et samarbejde med os, så er I meget velkommen til at kontakte os. I kan ringe til os på 22 56 15 71 eller sende os en mail på kej@Kvalitetsstemplet.dk. Alternativt er I også velkommen til at benytte vores kontaktformular. Vi glæder os til at høre fra jer.